قیمت خرید و فروش دستگاه تولید پت از طریق ارتباط گرفتن با شماره‌های موجود روی سایت پارت پت میسر است. از آنجا که کلیه دستگاه‎‌های تولید کننده پت ما دارای خدمات پس از فروش و گارانتی هستند، مشتریان زیادی از سراسر کشور و خارج از کشور داریم. دستگاه تولید پت، دستگاهی صنعتی است که انواع ظرف‌های پلاستیکی با جنس پلی اتیلن ترفتالات را به وجود می‌آورد. با این دستگاه ظرف‌ها و بطری‌های گوناگونی با شکل و ظاهری کاملا متنوع تولید می‌شوند. سپس از آنها برای بسته بندی محصولات مختلفی استفاده می‌شود. کارخانه‌های تولید کننده نوشیدنی‌هایی همچون آب معدنی، نوشابه‌های گازدار و بدون گاز، دوغ و انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و غیره جزء مشتریان این قبیل بطری‌های پت هستند. ممکن است آنها خودشان مستقیما دستگاه های تولید بطری پت را خریداری کرده و به تولید این بطری‌ها بپردازند. یا اینکه آن را از کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید کننده بطری‌های پت خریداری می‌کنند.

02177007827

09123331382

09195289537

قیمت خرید و فروش دستگاه تولید پت

دستگاه تولید پت

دستگاه تولید پت در صنعت بطری‌ سازی کمک بسیار قابل توجهی به کم شدن هزینه‌های مربوط به ساخت و تولید بطری‌ها کرده است. هچنین سرعت را در روند تولید بطری افزایش داده است. این دستگاه‌ها را شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید کننده بطری‌های پت خریداری می‌کنند. این دستگاه‌ها از این نظر که میزان تولید بطری‌های پلاستیکی پت را افزایش داده اند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. روز به روز به تعداد افرادی که با در عرصه تولید بطری می‌گذارند افزوده می‌شود. اکثرا هم به دنبال خرید بهترین و باکیفیت ترین دستگاه‌ها هستند. چرا که می‌خواهند بطری‌های باکیفیتی را تولید کرده و وارد بازار کنند.

 

دستگاه تولید پت

 

قیمت دستگاه تولید پت

قیمت این دستگاه‌ها متفاوت از یکدیگر است. چرا که کارایی و بازدهی هر کدام متفاوت از دیگری است. هر قدر میزان تولید بطری به وسیله این دستگاه‌ها در ساعت بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر است.

پارت پت افتخار این را دارد که دستگاه‌های بسیار با کیفیت و بی‌نظیری با قیمت‌های بسیار مناسب عرضه کند. البته با توجه به نیاز و دستگاهی که انتخاب می‌کنید و نوسان‌های قیمتی موجود در بازار قیمت دستگاه تولید پت در حال تغییر است. با برقراری تماس با ما با نازلترین قیمت انواع این محصول را خریداری کنید.

ما کلیه دستگاه‌های خود را به اقصی نقاط داخل کشور و خارج از کشور ارسال می‌کنیم. همچنین به همه آنها خمات پس از فروش عرضه می‌کنیم. لذا با خیال راحت از ما خرید کنید. معمولا دستگاه‌های ما دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند.

 

قیمت دستگاه تولید پت

 

خرید دستگاه تولید پت

پیش از خرید این دستگاه‎‌ها بهتر است ابتدا با شیوه عملکرد و کار انواع پت آشنا شوید. مراحل عملکرد آنها به شرح زیر است:

در نخستین مرحله پریفرم مربوط به پت درون کوره دستگاهی که دارای المنت یو وی است، حرارت دهی شده و کاملا گرم می‌شود. بعد از آن پریفرم‌ها از داخل کوره خارج شده و درون قالب در نظر گرفته شده قرار داده می‌شوند. طی این مرحله پریفرم‌ها در اثر حرارت نرم شده و با کمک فشار هوایی که به آنها وارد می‌شود، شکل نهایی محصول مورد نظر را می‌گیرند.

به این ترتیب انواع مختلف و متنوعی از ظروف پلاستیکی در ابعاد و اندازه‌های گوناگون تولید می‌شوند. این تفاوت ظاهری با توجه به مدل قالبی که درون دستگاه قرار داده می‌شود، میسر است. همه این پروسه‌ها و مراحل blow molding نام دارند.

خرید دستگاه تولید پت

 

فروش دستگاه تولید پت

کارشناسان فروش در پارت پت قبل از فروش انواع دستگاه تولید پت، اطلاعات جامع و کاملی در اختیار مشتری قرار می‌دهند. در حقیقت این دستگاه‌ها دو دسته اصلی دستی و اتوماتیک دارند. ممکن است در اینجا از خود بپرسید که کدام مدل را بخرید؟ لذا ما تفاوت‌های این دو را در این قسمت می‌گوییم:

مدل دستی :

این مدل عملکردی به صورت نیمه اتوماتیک دارد. به عبارتی یکسری از مراحل ساخت به صورت دستی انجام شده و یکسری دیگر اتوماتیک وار انجام می‌شود. در این مدل بادکن دارای دو حالت است. شکل اول آن به این صورت است که فرد پریفورم‌ها را درون کوره قرار داده و پس از گرم شدنشان آنها را خارج می‌کند و درون بخش بادکن قرار می‌دهد. در این حالت احتمال وقوع برخی خطرها از قبیل سوختن دست‌ها وجود دارد.

حالت بعدی به این شکل است، بایستی تنها پریفورم‌ها درون کوره قرار داده شوند، این پریفورم‌ها روی ریل قرار داشته و خودشان از کوره خارج می‌شوند. در این حالت شخصی باید پریفورم‌ها را درون بخش دمش و بادکن قرار دهد. دستگاه‌های ذکر شده حالت اول ارزانترند، فقط خطرساز هستند. به همین دلیل زیاد از آنها استفاده نمی‌شود. همچنین دستگاه‌های تماما دستی حجم کمتری بطری تولید کرده و از آنها برای یکسری تولیدهای مخصوص و یا در کسب و کارهای کوچکتر استفاده می‌شود.

 

مدل اتوماتیک

این مدل از دستگاه‌های تولید پت به طور کامل اتوماتیک هستند. همه پروسه تولید از ابتدای کار که تزریق مواد پلاستیکی است تا مراحل دیگر شامل جدا کردن قالب به طور اتومات انجام می‌شوند. به این ترتیب نیروی انسانی کمتر دخیل است. همه مراحل و پروسه تولید کردن ظرف‌های پلاستیکی به شکل اتوماتیک وار انجام می‌شوند. به عبارتی این مراحل با کمک کنترل‌های کامپیوتری و سیستم الکترونیکی انجام می‌شود. این مدل دستگاه‌های تولید کننده پت به سرعت عمل کرده و برای تولید پت در کارخانه‌ها و صنعت‌های بزرگ مناسب هستند.

در مدل بادکن‌های پت اتومات، پریفورم‌ها وارد کوره شده و پس از گرما دیدن به شکل اتومات وارد بخش بادکن می‌شوند. در نتیجه این مدل بادکن‌های پت به نیروی اپراتور نیاز نداشته و تنها یک نفر در صورت لزوم کفایت می‌کند. با توجه به اتومات بودن این دستگاه‌ها سرعت عملکردشان بالا است. ولی هزینه خرید دستگاه تولید پت اتومات کمی بیشتر است.

 

فروش دستگاه تولید پت

 

دستگاه تولید پت بطری

دستگاه‌های تولید پت بطری یکسری قسمت‌های منحصر به فرد دارند. از جمله قسمت‌های دمش، کشش، بخش قالب گرفتن، پیش گرمایش، بخش الکتریکی و مدار هوا. شما می‌توانید قالب و کمپرسور دستگاه‌های مورد نیازتان را از پارت پت تهیه کنید. لازم می‌دانیم کمی درباره ساختار این دستگاه‌ها بگوییم.

ساختار دستگاه های تولید بطری پت

یک : بخش دمش

این قسمت که برای گرم شدن پریفورم‌های پت تا یک درجه حرارتی خاص که برای فرآیند دمش مورد نیاز است، می‌باشد. دارای یکسری اجزاء است. از جمله ترموستات و نوارهای حرارتی.

 

دو : بخش کنترل کننده

این قسمت دارای یکسری کنترل کننده‌های الکترونیکی و پنل‌های کنترلی خاصی است. برای تنظیم کردن و به کنترل درآوردن همه مراحل دستگاه استفاده می‌شود. این کنترلرکننده‌ها تنظیمات مربوط به دما، زمان و فشار و سایر پارامترهای مربوط به پروسه تولید را انجام می‌دهند. در نتیجه این اعمال کاملا ساده و دارای کنترل بالا هستند.

 

سه : بخش پنوماتیک با کیفیت بالا

این بخش از دستگاه تولید بطری نیروی لازم برای به حرکت درآوردن دستگاه و دمیدن داخل بطری‌ها را ایجاد می‌کند. ام پی880 جهت کم کردن نویز و صرفه جویی کردن در مصرف انرژی و تولید با کیفیت بالا که دارای قطعات بهترین مارک جهان است.

 

چهار: بخش گیره که دارای عملکرد خوب و مطمئن است.

ام پی 880 از بخش گیره ضامن دارای سه صفحه است. به این ترتیب نیروی گیره قوی که برای دمیدن فشار بالا تا اندازه 35 بار را مهیا می‌کند.

 

پنج : قسمت ایمنی مطمئن دستگاه تولید پت

ام پی 880 یکسری قسمت‌های کمک کننده جهت بالابردن میزان عملکرد دستگاه دارد. همانند قسمت ذخیره کننده هوا برای اینکه میزان فشار هوا ثابت بماند. قسمت روغن کاری گریس نیز برای کم کردن میزان ساییدگی و کاهش پاره شدن قطعه‌های مکانیکی است. همچنین قسمت ورودی هوا به صورت چند منظوره جهت پاسخ به هوا است.

شش : دارا بودن میزان ظرفیت گرمایی قوی همراه با نتیجه گرمایش بسیار عالی

هیترهای پریفورم سری دستگاه‌های ام پی با استفاده از لامپ مادون قرمز قسمت گرمایشی را گرم می‌کنند. لامپ‌های مادون قرمز میزان ظرفیت تابشی بالا و قوی دارند. به گونه ای که می‌توانند پریفورم را در زمان کوتاهی تا دمای مورد نیاز خود گرم کنند. با نفوذپذیر بودن حرارتی قوی، گرمایی به صورت دائم و یکپارچه درون پریفورم و روی سطح پریفورم مهیا می‌کنند.

 

هفت : سیستم کنترل گر گرمایش به صورت مجزا

هیترهای پریفورم سری دستگاه‌های ام پی دارای قسمت کنترل کننده دما به صورت مجزا هستند. به گونه ای برای هر قسمت گرمایشی دمای خاص مورد نیاز آن بخش را فراهم می‌کنند. هر کدام از لامپ‌های گرم کننده دارای یک تنظیم کننده ولتاژ برای کنترل کردن میزان ولتاژ لامپ‌های گرم کننده هستند. به این ترتیب عملکرد عادی و روان دستگاه حفظ می‌شود. با وجود نمایشگر ال ای دی بازرسی کردن و تنظیم کردن میزان ولتاژ راحت و آسان می‌شود.

از طرفی دیگر دستگاه‌های تولید پت بخش‌ها و قسمت‌های دیگری همچون تخلیه بطری‌هایی که تمام شده اند و قسمتی برای خنک کردن بطری‌های موجود در خط تولید دارند. همه این قسمت‌ها به ظرفیت و مدل دستگاه بستگی داشته و کاملا متفاوت از یکدیگرند.

 

دستگاه تولید پت بطری

 

دستگاه تولید پت ایرانی

در این قسمت به عیوب و مزایای دستگاه تولید پت می‌پردازیم. وقتی خرید دستگاه تولید پت صورت گرفت و یکسری ظرف‌های پلاستیکی تولید شد، یکسری عیب‌ها و مزایایی وجود دارند.

مزیت‌ها:

بالا رفتن راندمان کار: افزایش سرعت درتولید ظرف‌های پلاستیکی و انبوه در تولید

کیفیت در محصول: تولید شدن ظرف‌ها و بطری‌های بسیار با کیفیت و محکم

افزایش انعطاف پذیری: تولید کردن اشکال مختلف و متنوعی از ظرف‌های پلاستیکی با ابعاد و ضخامت‌های متنوع

صرفه جویی: کم شدن میزان ضایعات و استفاده صحیح و درست از متریال اولیه

 

عیوب:

هزینه و سرمایه اولیه: سرمایه اولیه ای که برای خرید دستگاه تولید پت نیاز است، امکان دارد بالا باشد.

میزان مصرف انرژی: از آنجا که کل فرآیند به صورت گرمایشی است، مصرف انرژی نسبتا بالایی دارد.

نیاز به مهارت‌های فنی: اپراتورها به یادگیری کار با دستگاه نیاز دارند.

دستگاه تولید پت ایرانی

کدام دستگاه تولید پت را خریداری کنیم؟

پارت پت دارای انواع گوناگون دستگاه‌های تولید پت است. از جمله آنها به MP90،MP880، MP700،MP600،MP1000،MP2500،MP3500،MP4500،MP7000 می‌توان اشاره کرد. قابلیت‌ها و کارکرد و مشخصات فنی هر کدام در صفحه مربوط به هر یک از دستگاه‌ها به طور کامل توضیح داده شده است. کاتالوگی که در بالای سایت قرار داده شده است، نیز اطلاعات کامل و جامعی برای هر کدام و سایر محصولات دارد. نکته ای که برای انتخاب و خرید دستگاه‌های تولید پت باید به آن توجه کرد، تیراژ و تعداد بطری‌های تولید شده در دستگاه‌های دستی، اتومات و نیمه اتومات است. لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر با شماره‌های ما در تماس باشید. کلیه سولات خود را از آنها پرسیده و از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید.

02177007827

09123331382

09195289537

کدام دستگاه تولید پت را خریداری کنیم؟