دستگاه تولید پت دست دوم در حد نو را به پارت پت سفارش دهید. پارت پت بعنوان تولید کننده و فروشنده دستگاه‌های بادکن پت مختلف از جمله دستی، اتومات و نیمه اتومات در ایران بیش از سی سال در حال فعالیت است. این شرکت دستگاه‌های تولید کننده پت نو و دست دوم را به سراسر کشور عرضه می‌دارد. برای خرید هر یک از آنها از طریق پل‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشید. از ما قیمت‌ها و سایر اطلاعات مربوط به هر دستگاه را بپرسید. در حال حاضر پلاستیک سازی از صنایع بزرگ و رو به توسعه است. این صنعت روز به روز گسترده تر شده و پیشرفت می‌کند. از تجهیزات مورد نیاز برای کار در این حیطه ماشین‌ها و دستگاه‌های تولید کننده بطری پت است. از آنجا که هر روز مصرف ظرف‌های پلاستیکی بیشتر می‌شود، دستگاه‌های تولید کننده آنها نیز جدیدتر می‌شوند. به این ترتیب ظرف‌های پلاستیکی جدید و با کارایی بیشتر تولید شده و وارد بازار می‌شوند. کارخانه پارت پت از بزرگترین سازندگان دستگاه‌های ساخت و تولید انواع ماشین‌های پلاستیکی است. تمرکز و حوزه اصلی کار ما ساخت انواع ماشین‌های تزریق، باددکن‌ها و تولید کنندگان پت است. با خرید دستگاه تولید پت دست دوم و نو از این کارخانه می‌توانید کارهایی مثل تولید انواع قالب‌ها و تولید ظرف‌های پلاستیکی انجام دهید. شما می‌توانید با خاطری آسوده دستگاه‌های ما را با کیفیت و بازدهی بسیار بالاتر خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. ما انواع دستگاه‌های تزریق، تولید پلاستیک بادی و بادکن پت، دستگاه بادکن پت دست دوم را با نازلترین قیمت و کیفیتی بالا به خارج از کشور و نقاط مختلف داخل کشورارسال می‌کنیم.

 

دستگاه بادکن پت، خرید و قیمت دستگاه بادکن PET

استعلام قیمت دستگاه بادکن پت دست دوم

02177007827

09123331382

09195289537

دستگاه تولید پت دست دوم

قیمت دستگاه تولید پت دست دوم

قیمت دستگاه تولید پت دست دوم به طبع ارزان تر است. برای اطلاع از قیمت‌های آنها با ما در ارتباط باشید. دستگاه‌های تولید پت همان ماشین‌های صنعتی بطری زن هستند. آنها انواع قوطی‌های پلاستیکی و بطری‌های پت را تولید می‌کنند. از نظرعملکردشان به دسته‌های گوناگونی تقسیم می‌شوند. در ادامه این مطلب توضیحات بیشتری درباره شیوه عملکرد و کار دستگاه‌های پت اتومات و نیمه اتومات می‌دهیم. دستگاه‌های پت که به صورت اتومات ظرف‌ها و بطری‌های پلاستیکی بهداشتی تولید می‌کنند، دارای سرعت عملکرد بالاتری هستند. آنها طی چند مرحله گوناگون ظرف‌های پت را تولید می‌کنند. دستگاه‌های باد کن پت قالب دارند. این قالب‌ها قسمت اصلی و اساسی دستگاه هستند. قالب‌ها امکان تعویض دارند، در نتیجه با عوض کردنشان محصولات دیگری با شکل ظاهری متفاوت می‌توان تولید کرد. در حقیقت با حرارت دادن به پریفرم‌ها و باد کردن درون آنها، پریفرم شکل قالب را به خود گرفته و مواد که به صورت مذاب هستند، فرم داده می‌شوند. در حقیقت پریفرم که نرم شده با کمک دمش باد، شکل قالبی که درون دستگاه است را به خود می‌گیرد. سپس سرد شده و از دستگاه بیرون می‌آید. دستگاه‌های پت اتوماتیک در بازار متفاوت هستند. هر کدام از آنها از نظر قابلیت خود برای تولید بطری پت، دارای یکسری محدودیت‌های سایزی و اندازه ای هستند.

 

قیمت دستگاه تولید پت دست دوم

دستگاه پت دست دوم

ما غالبا دستگاه‌های باد کن پت را خودمان تولید می‌کنیم. آدرس کارخانه در پایین صفحه اصلی سایت قرار داده شده است. می‌توانید به صورت حضوری به کارخانه پارت پت مراجعه کرده و دستگاه‌های تولید پت دست دوم و نو ما را از نزدیک مشاهده کنید. ما جزء بهترین برندهای دستگاه‌های تولید پت ایرانی هستیم. چرا که سال‌های زیادی است که به صورت تخصصی در این عرصه فعالیت می‌کنیم. مشتریان ما به شدت از کیفیت دستگاه‌های بطری زن ما راضی هستند. یکسری شرایط خاص و ویژه نیز برای فروش محصولات خود در اختیار مشتری قرار می‌دهیم. برای برخورداری از این شرایط ویژه با نیروهای ما در قسمت فروش شرکت تماس حاصل فرمائید. به این ترتیب به راحتی می‌توانید دستگاه تولید پت دست دوم و نو را از ما خرید کنید. گارانتی و خدمات پس از فروش هم برای همه دستگاه‌های خود در نظر گرفته ایم. مراحل کار دستگاه‌های اتوماتیک بادکن پت ما به این صورت است که متریال اولیه پلی اتیلن که به صورت دانه‌های ریز به نام گرانول هستند، با کمک دستگاه مکنده وارد دستگاهی می‌شوند. این گرانول‌ها تبدیل به پریفرم شده و المنت‌های سیلندر در دمای بالا آنها را ذوب کرده و به شکل خمیر در می‌آورند. در آخرین مرحله آنها سرد شده و از دستگاه بیرون می‌آیند. بعد از تولید پریفرم‌ها داخل دستگاه بادکن پت قرار گرفته و مجددا به آنها گرمایی با دمای بالا داده می‌شود. در نتیجه نرم شده و به حالت ذوب شده در می‌آیند. با کمک دمش هوا باد شده و به شکل قالب بسته شده روی دستگاه در می‌آیند. ما دستگاه‌های پت دست دوم نیز داریم. جهت اطلاع بیشتر در این زمینه تماس بگیرید.

 

دستگاه پت دست دوم

قیمت دستگاه پت دست دوم

قاعدتا قیمت دستگاه پت دست دوم ارزان تر از مدل نو آن است. درباره مدل دستگاه‌های اتوماتیک که گفتیم. حال نوبت به عملکرد دستگاه‌های نیمه اتوماتیک است. ما دستگاه‌های پت نیمه اتومات را مطابق با جدیدترین استانداردهای جهان تولید می‌کنیم. این دستگاه‌ها هم، سرعت و عملکرد رضایت بخشی دارند. آنها را با مواد درجه یک و بسیار باکیفیتی تولید می‌کنیم. به گونه ای که در عملکردشان هیچ عیب و نقصی نیست. مدل‌های نیمه اتومات ما در قسمت منوی محصولات سایت قرار داده شده است. اگر قصد خرید دستگاه‌های بادکن پت دست دوم با کیفیت را دارید، با شماره‌های تماس بگیرید. مشاوران ما در بخش فروش اطلاعات جامعی درباره دستگاه‌های پت نو و دست دوم در اختیارتان قرار می‌دهند. با خرید از ما خیالتان از بابت قیمت و کیفیت کاملا راحت باشد. از آنجا که ما کارخانه تولید کننده این دستگاه‌ها هستیم قطعا با قیمتی بسیار ارزان‌تر می‌توانید آنها را از ما تهیه کنید. امکان ارسال دستگاه تولید پت دست دوم  و نو به همه استان‌ها، شهرها و شهرستان‌های کشور وجود دارد.

قیمت دستگاه پت دست دوم