دستگاه تولید بطری پلاستیکی با دسته بندی‌های مختلف دستی، اتومات و نیمه اتومات با بهترین متریال در کارخانه پارت پت تولید می‌شود. ما حدودا سه دهه است که بهترین و باکیفیت ترین دستگاه‌های تولید بطری را در کشور تولید می‌کنیم. همه محصولات ما از طریق دانلود کاتالوگ و یا از طریق منوی محصولات بالای سایت قابل رؤیت هستند. اگر به دنبال کسب و کاری با سودآوری زیاد هستید توصیه می‌کنیم با خرید دستگاه‌های تولید بطری پلاستیکی باکیفیت ایرانی به زودی کارگاه تولید بطری پلاستیکی برای خود راه اندازی کنید. به این ترتیب خیلی سریع به بازدهی خواهید رسید. این دستگاه‌ها که با نام‌های دستگاه بطری پت یا بادکن پت شناخته می‌شوند، از ماشین‌های صنعتی ضروری در کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولید انواع نوشیدنی‌ها از جمله نوشابه، آب و دوغ هستند. قبل از اینکه با دستگاه‌های بسته بندی کننده نوشیدنی‌ها بطری‌هایشان را پک کنید، بایستی بطری‌های مورد نیاز را به وسیله دستگاه‌های بطری سازی یا دستگاه‌های بادکن تولید کنید. پس از آن با استفاده از دستگاه‌های بطری پر کن و ماشین‌های دیگر بقیه مراحل تولید را در پیش بگیرید.

 

دستگاه بادکن پت، خرید و قیمت دستگاه بادکن PET

 

02177007827

09123331382

09195289537

 

هر چند که بسیاری از کارخانه داران در حیطه تولید نوشیدنی و آب معدنی با توجه به فضا و زمانی که برای تولید محصولات خود دارند، بطری‌های آنها را به صورت آماده از کارخانه تولید کننده بطری پلاستیکی تهیه می‌کنند. لذا می‌توانید این قبیل بطری‌ها را به طور سفارشی از تولید کننده‌های آنها تهیه کنید. به این ترتیب نوشیدنی خود را آماده و تولید کرده و سپس بطری‌هایی که سفارش دادید را پر کرده و بسته بندی کنید. با توجه به نیاز این قبیل کارخانه یکسری افراد دارای کارخانه بطری سازی هستند. آنها دستگاه‌های مورد نیاز برای تولید بطری را از ما خریداری می‌کنند. در نتیجه همه این‌ها راه اندازی تولیدی بطری با کمک دستگاه‌های تولید کننده بطری از کارهای پر سود است.

 

قیمت دستگاه تولید بطری پلاستیکی

جهت استعلام قیمت هر کدام از دستگاه‌های تولید بطری پلاستیکی با ما در تماس باشید. آنها قیمت دقیق و به روز را در اختیارتان قرار می‌دهند. شماره جهت برقراری ارتباط با ما در این قسمت و همینطور روی سایت قرار داده شده است. آنها به صورت تخصصی مشاوره‌های رایگان در اختیارتان قرار می‌دهند. مدل دیگری از دستگاه‌های تولید بطری هستند که بطری برای مواد شوینده تولید می‌کنند. اسم آنها دستگاه پلاستیک بادی است. خوب است که در جریان باشید که قیمت دستگاه تولید بطری پلاستیکی بیشتر از سایر دستگاه‌های تولید بطری پلی اتیلن است. در میان قیمت دستگاه‌های شرکت پارت پت بسیار ارزان تر است. هر چند که دستگاه‌های ما از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مدرن هستند. اما تا جایی که امکان دارد قیمت‌ها را کاهش داده ایم.

02177007827

09123331382

09195289537

قیمت دستگاه تولید بطری پلاستیکی

 

خط تولید بطری پلاستیکی (بطری پت)

فرض کنید که می‌خواهید برای تولید بطری‌های نوشابه و آب معدنی خطوط تولید راه اندازی کنید. به این ترتیب لازم است تا با کمک دستگاه تزریق پریفرم ابعاد گوناگون بطری‌ها به وسیله قالب‌های مختلف انجام شود. بعد از آن بایستی با دستگاه‌های تزریق پلاستیک برای آن بطری‌ها، درب تولید کنید. مرحله بعدی این است که با استفاده از دستگاه‌های بادکن پریفرم به وسیله کمپرسر هوای به کار رفته درون دستگاه با حرارت دادن، به تولید این بطری‌ها بپردازید. در آخر با کمک قالب‌های مختلف، ابعاد و اندازه‌های بطری مورد نظر خود را به آنها می‌دهید. در نهایت و در آخرین مرحله این بطری‌ها با کمک دستگاه تولید بطری پلاستیکی تولید می‌شوند. دقت کنید که پیش از به کارگیری دستگاه‌های بطری پر کن بایستی خود بطری‌ها تولید شوند.

 

خرید دستگاه تولید بطری پلاستیکی

قطعا برای خرید هر دستگاه صنعتی یکسری تحقیقات انجام می‌دهید. پیش از خرید و پرداخت هزینه برای دستگاه‌های تولید بطری پلاستیکی نیز به یکسری مشاوره‌ها نیاز دارید. کارشناسان و متخصصان در این زمینه در شرکت پارت پت مشاوره‌های لازم برای خرید این دستگاه‌ها را دراختیارتان قرار خواهند داد. دستگاه‌های تولید بطری که پارت پت تولید می‌کند، به روز و پیشرفته هستند. این دستگاه‌های بادکن با کمک حرارت و پریفرم تولید شده، پلاستیک‌ها را به مدل‌های مختلف بطری تبدیل می‌کنند. در این مدل دستگاه‌های تولید کننده بطری، پریفرم‌های پلاستیکی درون قالبی قرار گرفته و با کمک دمای زیاد به بطری تبدیل می‌شوند. با دمیدن باد درون این دستگاه‌ها شکل قالب را به خود گرفته و با سرعت زیادی کار کرده و بطری پت تولید می‌کنند. دستگاه‌های بادکن دستی و اتومات، پت پریفرم آماده یا پلی اتیلن ترفتالات را با شرایطی خاص به بطری پلاستیکی تبدیل می‌کنند.

 

فروش دستگاه تولید بطری پلاستیکی

در بحث فروش این دستگاه‌ها دقت لازم و کافی را داشته باشید. حتما از جایی مثل پارت پت دستگاه‌های تولید کننده بطری را خریداری کنید. چرا که با بالاترین کیفت را در زمینه تولید این دستگاه‌ها داریم. بعلاوه اینکه تا دوسال گارانتی پس از فروش داشته و تا ده سال نیز خدمات پس فروش داریم. اگر می‌خواهید خطوط تولید بطری راه اندازی کنید این مقاله را تا آخر مطالعه کنید. بطری‌های پلاستیکی که در زندگی روزمره خود ملاحظه می‌کنید، به پت معروف هستند. همه آنها به وسیله انواع مختلف دستگاه تولید بطری پلاستیکی تولید می‌شوند. به آنها دستگاه‌های بادکن بطری نیز می‌گویند. پیش از اینکه در خط تولید آب و نوشیدنی‌های دیگر از دستگاه شیرینگ بسته بندی بطری‌ها استفاده شود، از دستگاه تولید بطری برای تولید بطری‌های مربوط به آنها استفاده می‌شود.

 

فروش دستگاه تولید بطری پلاستیکی

انواع دستگاه‌های تولید بطری پلاستیکی

سه مدل دستگاه تولید بطری پلاستیکی یا همان بادکن است. به آنها دستگاه‌های بطری سازی دستی، دستگاه‌های بطری سازی اتوماتیک و دستگاه‌های بطری سازی نیمه اتوماتیک می‌گویند. ما به روزترین و مدرن ترین هر سه مدین دستگاه‌ها همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش تولید می‌کنیم. همه این دستگاه‌ها را همراه با تصاویر و  فیلم روی سایت قرار داده ایم. همچنین اطلاعات و ویژگی‌های مربوط به هر کدام به طور کامل در هر صفحه مربوط به سایت قرار داده شده است. کافی است ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر دستگاه را از قسمت محصولات سایت مشاهده و مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و همینطور ثبت سفارش از طریق شماره‌های قرار داده شده در بالا به صورت تلفنی و یا پیامک با ما ارتباط بگیرید. هر کدام از این دستگاه‌ها از سه قسمت اصلی ساخته شده اند:

یک : کوره ای جهت دادن حرارت و داغ کردن پریفرم

دو : قسمت بادکن و کمپرسور هوا برای تولید کردن بطری

سه : دستگاه برچسب زن برای لیبل زدن به بطری‌ها.

 

 

 

چه ماشین‌های صنعتی برای تولید بطری نیاز است؟

از یکسری ماشین‌ها و دستگاه‌های صنعتی برای انجام این کار استفاده می‌شود. از جمله دستگاه بادکن پریفرم.

از جمله ماشین‌هایی که برای تولید بطری‌های پلاستیکی مورد نیاز است، همین دستگاه است. کار و وظیفه آن تبدیل کردن پریفرم به بطری پلاستیکی است. شیوه کار آن به این صورت است که با دما و حرارت، پریفرمی که از پلاستیک تولید می‌شود را به انواع و اقسام بطری‌ها تبدیل می‌کند.

پس از اتمام تولید بطری‌های پلاستیکی نوبت به تولید درب‌های آنها می‌رسد. درب بطری‌های پلاستیکی با توجه به اندازه خود بطری و قالب آن و همچنین تعداد سوراخ‌های سر بطری تولید می‌شود. درب‌های بطری انواع و اشکال متفاوتی دارند. دستگاه‌های مربوط به تولید درب بطری‌های پلاستیکی جدا هستند. تا جایی که نیاز به راه اندازی خط تولید و کسب و کار جدید و مجزا از تولید بطری است.

از عوامل و موارد مهم دیگر حین تولید بطری‌های پلاستیکی اندازه و شکل قالب بطری‌ها است. در حقیقت دستگاه‌هایی که بطری پلاستیکی تولید می‌کنند، پلاستیک‌ها را با استفاده از شیوه‌هایی چون قالب گیری تزریقی یا قالب گیری بادی به بطری‌های پلاستیکی تبدیل می‌کنند.

 

چه موادی برای تولید بطری‌ها استفاده می‌شوند؟

پلی کربنات یا همان PC، پلی استایرن یا همان PS ، پلی وینیل کلراید یا همان PVC، پلی اتیلن متراکم یا همان HDPE، پلی اتیلن کم تراکم یا همان LDPE، پلاستیک پلی اتیلن ترفتالات یا همانPET.

قسمت‌های مختلف دستگاه‌های تولید بطری پلاستیکی یا همان پت (پلی اتیلن ترفنالات) از دستگاه‌های صنعتی استفاده شده جهت تولید بطری‌های پلاستیکی هستند. این قبیل از ماشین آلات صنعتی اصولا دارای قسمت‌هایی هستند. از جمله :

قسمت قالب گیری تزریقی: در این قسمت عمل ذوب رزین پت و تزریق کردن آن به قالب جهت تشکیل ظاهر بطری انجام می‌شود.

قسمت قالب گیری کششی: این بخش پریفرمی که به وسیله سیستم قالب گیری تزریقی تشکیل شده را تبدیل به شکل نهایی بطری به صورت کشیده کرده و قدرت بدنه و میزان شفافیت آن را زیاد می‌کند.

سیستم کنترل کننده: این بخش همه پروسه ای که از تولید طی شده است یا بررسی و کنترل می‌کند. سپس مطمئن می‌شود که دستگاه سالم و موثر کار می‌کند. همچنین بررسی می‌کند که کیفیت بطری‌های تولید شده قابل قبول هستند.

قسمت انتقال: این بخش بطری‌های تولید شده را از مرحله ای به مرحله دیگر انتقال می‌دهد.

همه مراحل و قسمت‌های نامبرده شده برای تولید یک بطری پلاستیکی به کار می‌روند. وجود همه این سیستم‌ها در راه اندازی یک خط تولید الزامی است.