انواع دستگاه بطری زن با اندازه‌های گوناگون و دستگاه‌های تولید کننده بطری‌های پلاستیکی به شکل‌های اتومات و نیمه اتومات به وسیله پارت پت داخل ایران تولید می‌شوند. این دستگاه‌ها دارای تعداد زیادی خروجی‌ بطری در ساعت هستند. در نتیجه پاسخ نیاز بسیاری از کارخانه‌هایی که به این بطری‌ها نیاز دارند، می‌باشند. دستگاه‌های ما با داشتن خصوصیات منحصر به فرد و داشتن 2 سال ضمانت نامه و 10 سال خدمات پس از فروش بسیار پرطرفدار هستند. تولیدات ما به گونه ای است که پاسخ گوی نیاز همه مشتریان در سراسر کشور و حتی خارج از کشور هستیم. پارت پت بهترین و باکیفیت ترین دستگاه‌های بطری زن را تولید می‌کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا برخی ویژگی‌های دستگاه‌های خود را نام ببریم.

دستگاه‌های ما ظرف‌های پلاستیکی از 4 لیتر تا 20 لیتر تولید می‌کنند. این دستگاه‌های بطری ساز برای محصولاتی مثل آب معدنی، نوشابه گازدار و بدون گاز، آب میوه‌های صنعتی و نوشیدنی‌های دیگر، انواع روغن‌های خوراکی، محصولات بهداشتی و آرایشی، شوینده‌های مخلتف و غیره مناسب هستند. دستگاه‌های بطری زن پارت پت گزینه بسیار مناسبی برای آماده سازی بطری‌های مورد نیاز کارخانه‌های بزرگ تولید کننده آب معدنی و نوشیدنی‌ها و غیره هستند.

قیمت این دستگاه‌ها با توجه به اندازه آن و ظرفیت تولیدشان متفاوت است. اما این مژده را به شما می‌دهیم که با توجه به کیفیت و راندمان دستگاه‌های بطری زن پارت پت قیمت بسیار مناسبی دارند. اگر به عنوان شروع کننده دنبال راه اندازی خط تولید بطری هستید، با توجه به اینکه در ابتدای کار بایستی درست و به جا سرمایه گذاری کنید، خوب است که از دستگاه‌های ما خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این راستا با شماره‌های زیر در ارتباط باشید. کارشناسان ما به شما مشاوره‌های لازم را می‌دهند. آنها شما را به گونه ای راهنمایی می‌کنند که به درست ترین حالت ممکن، بهترین دستگاه‌های بطری زن را خریداری کنید.

 

02177007827

09123331382

09195289537

دستگاه بطری زن

 

قیمت دستگاه بطری زن

همانطور که مستحضر هستید قیمت دلار به صورت روزانه در حال تغییر است. معمولا هم قیمتی رو به افزایش و به حالت صعودی دارد. همین امر سبب شده تا قیمت دستگاه‌های بطری زن هم که دلاری است روز به روز نوسان داشته باشد. لذا برای استعلام دقیق و به روز قیمت این دستگاه‌ها بایستی همان روز تماس گرفته و یا از طریق پیامک بپرسید. شما بایستی برای خرید دستگاه بطری سازی و راه اندازی خط تولید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

به این دستگاه‌ها، دستگاه بطری زن، دستگاه پت زن یا دستگاه بادکن نیز می‌گویند. از آنجا که کارخانه‌های تولید بطری زیاد شده است، متقاضیان برای خرید دستگاه بطری ساز نیز زیاد شده است. خیلی مواقع کسانی که درباره این دستگاه‌ها تخصص و تبحری نداشته خرید موفقی نخواهند داشت و سرمایه شان سوخت می‌شود. لذا ما پیش از ثبت سفارش مشتری به طور کامل به وی مشاوره می‌دهیم. همواره هم با خرید از ما رضایت دارند. بیشترین مصرف این بطری‌ها در صنعت نوشابه سازی و آب معدنی است. قوطی‌های پلاستیکی پت کم کم جایگزین بطری‌های فلزی و شیشه ای شدند. دستگاه‌های بطری زنی دارای نوع‌ها و اندازه‌های مختلفی هستند. سرعت تولید هر کدام از آنها و اندازه بطری که تولید می‌کنند نیز متفاوت از یکدیگر است. در صورتی که تمایل به ورود در عرصه بطری سازی هستید با نیروهای متخصص ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

 

02177007827

09123331382

09195289537

قیمت دستگاه بطری زن

 

 

دستگاه بطری سازی

برخی از دستگاه‌های بطری سازی ما 10 لیتری هستند. آنها نسبت به دستگاه‌های 5 لیتری ابعاد و اندازه بزرگتری دارند. آنها می‌توانند بطری‌های پلاستیکی بزرگتر و کاربردی تری را تولید کنند. اندازه دهانه بطری‌های تولید شده به وسیله آنها استاندارد و مناسب است. تعداد بطری‌های قابل قبولی را در ساعت می‌توانند تولید کنند. این دستگاه‌ها بطری‌های پلاستیکی که برای روغن، نوشابه، آب معدنی، نوشیدنی‌های دیگر، داروها و لوازم آرایشی و … را تولید می‌کنند. بطری‌هایی که دارای حجم 900 سی سی، یک لیتری، یک و نیم لیتری، دو لیتری، چهار و پنج لیتری هستند، به وسیله دستگاه‌های بطری زن با سیستم کنترل پی ال سی تولید می‌شوند. جهت کسب اطلاعات دقیق تر و بیشتر در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

02177007827

09123331382

09195289537

دستگاه بطری سازی

 

قیمت دستگاه بطری سازی

هر قدر ابعاد دستگاه‎‌های بطری سازی بزرگتر می‌شود، قیمتشان نیز بیشتر می‌شود. اگر قصد راه اندازی خط تولید بطری دارید، حتما از مشاوره‌های رایگان ما استفاده کنید. کارشناسان ما با داشتن سابقه کاری زیاد در زمینه انواع دستگاه‌های بطری زنی به طور کامل شما را راهنمایی می‌کنند. تنها کافی است با آنها تماس حاصل فرمائید. سپس بودجه خود و انتظار و اهداف خود از تولید بطری پلاستیکی را بازگو کنید. آنها بهترین گزینه‌ها برای خرید دستگاه بطری سازی را به شما معرفی خواهند کرد.

قیمت دستگاه بطری سازی

دستگاه بطری زنی

دستگاه‌های بطری زنی با ظرفیت 20 لیتری از بزرگترین دستگاه‌های بطری زنی هستند. آنها معمولا مخزن‌های آب، بطری‌های خیلی بزرگ برای نگهداری مایع دسشویی، ظرفشویی و حتی روغن و غیره را تولید می‌کنند. این دستگاه‌ها ابعاد، ارتفاع و دهانه بزرگی دارند. دستگاه‌های بطری زن با ظرفیت 20 لیتر گرانترین هستند. با توجه به کاربرد خاصی که مخزن‌های پلاستیکی 20 لیتری دارند، تولید آنها سودآوری خوبی دارد. پس اگر دستگاه‌های تولید کننده‌ها کمی گران و پرمصرف تر است، با توجه به سودآوری شان جبران هزینه می‌شود. خریدارانی که در حال مطالعه این مقاله هستید، می‌توانید برای دریافت مشاوره خرید انواع دستگاه‌های بطری سازی از 1 تا 20 لیتری، کارایی و قیمت هر کدام با مشاوران ما در تماس باشید.

اگر علاقه مند به مشاهده ویدئو شیوه عملکرد و تولید دستگاه‌های بطری زن پت هستید، روی لینک زیر کلیک کرده و ویدئوهای موجود در آن را مشاهده کنید.

دستگاه بادکن پت، خرید و قیمت دستگاه بادکن PET

 

دستگاه بطری زنی

قیمت دستگاه بطری زن پت

دستگاه‌های بطری زن پت نیمه اتومات قیمت کمتری دارند. لذا در میان کارگاه‌های کوچکتر و افرادی که سرمایه کمتری دارند، پرطرفدارتر هستند. آنها قدرت تولید بطری‌های پت تا حداکثر ظرفیت 20 لیتر را دارند. با گسترش مصرف انواع بطری‌های پت در صنعت‌های بسته بندی مختلف، دستگاه‌های بطری زن پت بازار کار بسیار عالی در سطح جهان دارند.

دستگاه‌های بطری زنی شرکت پارت پت دارای ویژگی‌های منحصر به فرد زیر هستند:

  • کم مصرف بوده و دارای راندمان بازدهی بالایی هستند.
  • نگهداری و تعمیرشان راحت است.
  • اندازه مناسب و استانداردی داشته و فضای زیادی اشغال نمی‌کنند.

 

 

قیمت دستگاه بطری زن پت

 

دستگاه‌ بطری زن اتوماتیک

این دستگاه‌ها به صورت روزانه تعداد بسیار زیادی بطری تولید می‌کنند. لذا گزینه ایده آلی برای خرید هستند. شرکت‌های صنعتی بزرگ آنها را خریداری می‌کنند. قیمتشان به نسبت دستگاه‌های بطری ساز نیمه اتومات بالاتر است. عملکرد و سرعت بازدهی بالاتری هم دارند. بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه هستند. جهت ثبت سفارش و خرید بهترین و ارزانترین دستگاه‌های بطری زن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با ما تماس بگیرید.